CO TAK NAPRAWDĘ POLACY MYŚLĄ O ĆWICZENIU?

Ciekawe spojrzenie na bycie fit przynoszą wyniki badania „Jak zdrowo ćwiczą Polacy”. We wrześniu 2018 roku wraz z instytutem badawczym IQS zapytaliśmy niemal tysiąc osób z całej Polski (badanymi nie byli nasi klienci) o ich nastawienie, odczucia, motywacje i bariery względem aktywności fizycznej. To pierwsze takie badanie w naszym kraju! Zobacz, czego się dowiedzieliśmy.

2 na 3 osoby odstresowują się dzięki aktywności fizycznej

Takie przekonanie panuje zarówno wśród byłych, jak i aktualnych bywalców klubów fitness. Co ciekawe również 36% osób, które nigdy nie ćwiczyły, podziela tę opinię. Zdania, że aktywność fizyczna przeciwdziała chandrze i depresji jest ponad 60% ćwiczących oraz tych, którzy kiedyś uczęszczali do klubów.

Członkowie naszego zespołu i nasi Klienci są tego żywym dowodem.

7x częstsze poczucie własnej atrakcyjności u osób ćwiczących

Niemal 2 na 3 regularnie ćwiczących czuje, że aktywność fizyczna pomaga im nabrać pewności siebie. Aż 40% z nich podoba się sobie. To 3 razy lepszy wynik niż u osób, które nigdy nie ćwiczyły! A prawie 7-krotnie więcej czuje, że podoba się innym ludziom! Co więcej, również osoby ćwiczące od czasu do czasu widzą podobne korzyści z aktywności fizycznej.

Dla nas jesteś najlepszą wersją siebie!

dla 75% ćwiczących motywacją do ćwiczeń jest przyjemność

I regularnie korzystający z klubów fitness, i osoby przychodzące rzadziej, twierdzą, że ćwiczą dla przyjemności. Ponad 60% byłych bywalców podziela tę motywację. Ale to nie wszystko! Prawie połowa osób często trenujących twierdzi, że w klubach można znaleźć znajomych, a niemal 30%, że można w nich poznać partnera.

W Zdroficie szczególnie dbamy o przyjazną atmosferę. Chcemy, żebyście dobrze się u nas czuli!

CO Z TEGO MOŻESZ WZIĄĆ DLA SIEBIE?

Z wyników naszych badań jasno wybrzmiewa, że Polacy, którzy ćwiczą, wyraźnie widzą pozytywny wpływ aktywności fizycznej na swoje życie. I to w wielu różnych aspektach!

Nic dziwnego, że sport dla mnóstwa osób jest niemal sensem życia. Poczucie radości, spokoju i odprężenia, które towarzyszy ćwiczeniom, potrafi zdrowo uzależnić. Regularny ruch jako sposób na poprawę kondycji emocjonalnej i życiowej satysfakcji polecają psychologowie i psychiatrzy.

Znakomite w tej sytuacji jest to, że aby korzystać z powyższych dobrodziejstw, nie potrzeba żadnej rewolucji, wystarczą drobne zmiany.

Przeznaczenie 2 godzin w tygodniu na lekki fitness, regularne krótkie spacery, wyjście na rower lub na basen to jedne z małych kroków, które każdemu, kto spróbuje, przyniosą wielki efekt!