Aktualności
zamknij

Migracja systemu obsługi klientów

24 Maja 2021

Drodzy Klubowicze,

nasz zespół przygotowując się na ponowne otwarcie rozwija i udoskonala usługi dostępne w ramach całej sieci klubów fitness.

Jednym z wprowadzonych usprawnień jest zmiana systemu do obsługi naszych Klientów.
Ta zmiana nie ma wpływu na korzystanie z dotychczasowych usług w klubach, a wiąże się
z korzyściami w postaci nowych funkcjonalności.

Co się zmieni?

  • Aplikacja mobilna (dostępna wkrótce na system operacyjny IOS i Android), w której będzie można zarządzać swoim Kontem Klubowicza.
  • Dotychczasowa Strefa Klienta zmieni nazwę na Portal Klienta.
  • Zmiany będą wymagały Wasze hasła do Portalu Klienta.
  • W nowym Portalu Klienta nie będzie dostępu do dotychczas wystawionych faktur, dlatego prosimy
    o ich pobranie jeszcze przed zmianą – maksymalnie do 20.06.2021 r.
    Po tym terminie będzie to możliwe już tylko za pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta (DOK).
  • Zmianie ulegną zasady zapisu na grupowe zajęcia fitness.

Jakie funkcjonalności będą dostępne?

W Portalu Klienta każdy Klubowicz będzie miał dostęp do:

  • swojego profilu
  • zapisów na zajęcia i historii zapisów na zajęcia
  • płatności
  • szczegółów kontraktu
  • historii wykorzystanych produktów
  • ustawień płatności
  • dokumentów

Aplikacja pozwala na:

  • śledzenie grafików zajęć
  • zapisy na zajęcia
  • ocenę zajęć i instruktora   
  • ustawienie celu treningowego, np.: liczba kroków, dystans, spalone kalorie, liczba treningów
  • widok aktualnego członkostwa
  • śledzenie historii aktywności

To wszystko już w nowym systemie! Do tego czasu prosimy o dokładne zapoznanie się i zastosowanie do poniższej instrukcji.

  1. W celu aktywacji konta w nowym Portalu Klienta należy zalogować się na stronie: https://zdrofit.perfectgym.pl/ClientPortal2/#/Login
  2. Login to adres e-mail, który został podany przy podpisaniu umowy.
  3. Należy na nowo dokonać ustawienia swojego hasła, poprzez anulację starego hasła. W tym celu należy wybrać opcję „Nie pamiętam hasła”. Dalsze instrukcje zostaną dostarczone na maila.

Rejestracja na zajęcia przez Portal Klienta będzie dostępna od dnia 27.05.2021 r. W tym dniu wyjątkowo prowadzone będą również zapisy poprzez kontakt telefoniczny z klubami.

Z aktywnymi pozdrowieniami
Zespół Zdrofit

W razie jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt bezpośrednio z zespołem wybranego klubu jednej
z naszych sieci lub z Działem Obsługi Klienta, pod numerem telefonu 22 487 81 33, e-mail:dok@fitness.benefitsystems.pl, gdzie nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 20.00.