Warszawa – Przy Agorze Wybierz klub
Menu Zaloguj się
  • #ZdrowePłuca
  • #ZdroweSerce

Wytrzymałościowe

Trampoliny

To rodzaj treningu wytrzymałościowego o dużej intensywności z wykorzystaniem specjalnej platformy do ćwiczeń. Zajęcia obejmują komplikacje skoków oraz ruchów wykonywanych rękoma, co daje w efekcie ciekawe choreografie. Są to ćwiczenia przy muzyce. Cele treningu to: poprawa wydolności, budowa wytrzymałości i siły oraz poprawa kondycji. Ćwiczenia wzmacniają też mięśnie – budują ich siłę oraz wytrzymałość na obciążenia. Trening działa wzmacniająco na układ nerwowy, krążenia, odpornościowy i oddechowy.

Rezerwacja zajęć

Prowadząca
Dorota Baczyńska

Instruktorka fitness i trenerka kulturystyki z wieloletnim stażem. Prowadzi liczne zajęcia wzmacniające (TBC, ABT, płaski brzuch), a także interwał, tabatę, trampoliny, power pump, pilates, stretching czy zdrowy kręgosłup. Ukończyła wiele szkoleń z obszaru fitness, a wiedza z różnorodnych dziedzin sportu pomaga jej prowadzić zajęcia w oparciu o najlepsze i sprawdzone metody treningowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Dorota stawia na ich płynne łączenie w celu maksymalizacji efektów treningowych oraz satysfakcji wszystkich ćwiczących.

Data
Piątek, 01.07.2022
Klub
Przy Agorze
Godzina
18:30 - 19:25
Intensywność
średnia
Sala
ZDROFIT Bielany Przy Agorze
Uczestnicy

Przy AgorzeLokalizacja
WytrzymałościoweTrampoliny
  • #ZdrowePłuca
  • #ZdroweSerce
01 Lipca 2022 18:30 - 19:25Dorota Baczyńska
Intensywność: średnia
Termin rejestracji minął

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce w sprawie plików cookies i innych podobnych technologii.