Warszawa – Koneser Wybierz klub
Menu Zaloguj się
  • #ZdroweCiało
  • #ZdrowePłuca
  • #ZdroweSerce

Les Mills

Les Mills BODYPUMP®

Trening siłowy o średniej intensywności z wykorzystaniem obciążenia. W czasie treningu pracujemy nad wszystkimi mięśniami i partiami ciała, co wpływa na ich wzmocnienie. Ćwiczenia opierają się na wykorzystaniu różnego rodzaju narzędzi obciążających (hantle, sztangi). Zajęcia prowadzone są w trzech formatach – godzinnym, skupionym na treningu wszystkich mięśni oraz 30 i 45- minutowym – dedykowanym tylko wybranym grupom mięśniowym. Treningowi towarzyszy energiczna muzyka, która ułatwia utrzymanie właściwego tempa.

Rezerwacja zajęć

Prowadząca
Natalia Litwiniuk

Instruktorka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w zajęciach tanecznych, wzmacniających i mentalnych. Posiada także wiele innych uprawień − jest  m.in. trenerką programów BODYBALANCE, SH'BAM, LES MILLS BARRE oraz instruktorką programów BODYJAM, BODYPUMP i CXWORX. Obecnie szkoli instruktorów, występuje na prestiżowych konwencjach w Polsce i za granicą. Uwielbia prowadzić aktywny tryb życia i pracować z ludźmi. Wyznaje zasadę, że fitness to nie tylko aktywność, ale przede wszystkim styl życia. 

Data
Poniedziałek, 16.05.2022
Klub
Koneser
Godzina
18:30 - 19:25
Intensywność
wysoka
Sala
Zdrofit Praga Pn. Koneser
Uczestnicy

KoneserLokalizacja
Les MillsLes Mills BODYPUMP®
  • #ZdroweCiało
  • #ZdrowePłuca
  • #ZdroweSerce
16 Maja 2022 18:30 - 19:25Natalia Litwiniuk
Intensywność: wysoka
Brak miejsc

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce w sprawie plików cookies i innych podobnych technologii.