Wybierz klub
Menu
Kup karnet Zaloguj się

NOWOŚĆ DLA CIEBIE!

Testuj bezpłatnie plany treningowe w ZdrowAppce!

  • Wygeneruj plan dopasowany do Twoich potrzeb
  • Zobacz, jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia
  • Miej swój plan zawsze przy sobie

Odpal ZdrowAppkę i korzystaj
z profesjonalnego planu treningowego dopasowanego do 
Ciebie!

  • Oszczędzisz swój czas - Nie musisz się już zastanawiać, co ćwiczyć. Swój plan masz zawsze przy sobie.
  • Zadbasz o bezpieczeństwo - Nasi eksperci dobrali ćwiczenia tak, by minimalizować ryzyko urazów. 
  • Poczujesz radość - Pomożemy Ci ruszyć się z kanapy.
I poczujesz nowy przypływ sił do życia! 

Powiedz nam, co chcesz osiągnąć?

Wybieraj spośród najpopularniejszych celów treningowych:

  • Redukcja tkanki tłuszczowej
  • Rzeźbienie sylwetki
  • Wzmocnienie siły
  • Większa wydolność
  • Rozciąganie mięśni

Powiedz nam, jakie masz doświadczenia?

Oceń swój stopień zaawansowania treningowego:

  • Stawiam pierwsze kroki
  • Mam już trochę doświadczeń
  • Ćwiczę profesjonalnie

I już! Teraz korzystaj ze swojego planu treningowego i sprawdź, ile frajdy da Ci aktywność!

Wybierz plan dopasowany do swojego rytmu życia. Gdy ćwiczysz często, korzystaj z planu z trzema różnymi treningami. Jeśli rzadziej – wybierz plan z dwoma lub jednym treningiem.

Pokażemy Ci, jak prawidłowo wykonać każde ćwiczenie z planu. Nie przepalaj siły na marne!

Pobierz aplikację
ZdrowAppka

Dostępna na Androida i iPhone'a.

kod QR

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę skorzystać z planów treningowych w aplikacji ZdrowAppka?

Jeśli masz aktywny karnet w sieci Zdrofit, możesz pobrać aplikację ZdrowAppka, zalogować się i bezpłatnie wygenerować w niej swój plan treningowy. Jeśli jeszcze nie masz karnetu, możesz go kupić na naszej stronie

Z planów mogą też bezpłatnie korzystać użytkownicy Zdrofitu, którzy wchodzą do naszych klubów przy użyciu kart partnerskich: MultiSport, Mylife, BeActive, Active30, FitProfit i FitSport. Jeśli do nich należysz i chcesz zalogować się do aplikacji ZdrowAppka, musisz mieć konto w naszym systemie obsługi klienta. Jeśli nigdy wcześniej nikt Ci go nie założył, zgłoś się do recepcji dowolnego klubu sieci Zdrofit – nasza obsługa utworzy konto i poda Ci dane, których użyjesz do logowania w aplikacji.

Jak zainstalować aplikację ZdrowAppka?

Jeśli używasz smartfona z systemem operacyjnym Android, przejdź do Google Play i zainstaluj aplikację ZdrowAppka
Jeśli natomiast masz iPhone’a z systemem iOS, przejdź do App Store i zainstaluj aplikację ZdrowAppka.

Jak zalogować się do aplikacji ZdrowAppka?

Do logowania w aplikacji ZdrowAppka potrzebujesz adresu e-mail podanego przy zakupie karnetu oraz stworzonego wówczas hasła. Jeśli go nie pamiętasz, skorzystaj z opcji przypomnienia na stronie naszego systemu obsługi klientów

 Jeśli jesteś użytkownikiem karty partnerskiej MultiSport, Mylife, BeActive, Active30, FitProfit lub FitSport, by zalogować się do aplikacji ZdrowAppka, musisz mieć konto w systemie obsługi klientów Zdrofit. Jeśli nigdy wcześniej nikt Ci go nie założył, zgłoś się do recepcji dowolnego klubu naszej sieci – nasza obsługa utworzy konto i poda Ci dane, których użyjesz do logowania w aplikacji.

Jak wygenerować swój plan treningowy w aplikacji ZdrowAppka?

Jeśli jeszcze nie masz aplikacji w swoim smartfonie, zainstalują ją, korzystając z Google Play  (dla użytkowników Androida) lub App Store  (dla użytkowników iOS). Następnie otwórz aplikację i zaloguj się (jeśli nie wiesz, jakich użyć danych zobacz odpowiedź na pytanie powyżej).

 Jeśli pierwszy raz korzystasz z aplikacji, podaj informacje o sobie. Po wypełnieniu ankiety przejdziesz do ekranu głównego. Znajdziesz tu boks podpisany „Plany treningowe”. Kliknij na klawisz „Zobacz treningu” i wygeneruj plan dopasowany do Twoich potrzeb.

 Jeśli jesteś stałym użytkownikiem aplikacji, otwórz ją. System poprosi Cię o jej zaktualizowanie. Przy kolejnym otwarciu na ekranie głównym znajdziesz boks podpisany „Plany treningowe”. Kliknij na klawisz „Zobacz treningi” i wygeneruj plan dopasowany do Twoich potrzeb.

Dlaczego nie widzę planów treningowych po zalogowaniu do aplikacji Zdrowappka?

Plany treningowe uruchomiliśmy testowo dla użytkowników sieci Zdrofit (zarówno dla naszych klientów, jak i użytkowników kart partnerskich, którzy odwiedzają nasze kluby). Jeśli korzystasz z aplikacji jako klient innej sieci, niestety, nie znajdziesz jeszcze planów treningowych w ZdrowAppce. Pracujemy jednak nad tym, by udostępnić tę funkcjonalność również  klubowiczom innych sieci.

Jeśli jesteś klientem lub użytkownikiem sieci Zdrofit, ale po zalogowaniu nie widzisz opcji wygenerowania swojego planu treningowego, musisz zaktualizować aplikację. Jeśli używasz smartfona z systemem operacyjnym Android, przejdź do Google Play i zainstaluj aplikację ZdrowAppka. Jeśli natomiast masz iPhone’a z systemem iOS, przejdź do App Store i zainstaluj aplikację ZdrowAppka.

Jak z korzystać ze skonfigurowanego planu?

Po skonfigurowaniu zapiszemy Twój plan na koncie w aplikacji ZdrowAppka. Zawsze będziesz mieć go pod ręką. By z niego skorzystać:

  • zaloguj się do aplikacji,
  • na ekranie głównym znajdziesz boks „Plan treningowy”.
  • kliknij i przejdź do ćwiczeń.
Czy mogę zmienić swój plan treningowy?

Rozumiemy, że Twoje potrzeby i cele treningowe mogą się zmienić. Dlatego możesz dowolnie konfigurować swój plan.

Czy plan treningowy jest bezpłatny?

Tak, plan treningowy możesz skonfigurować bez żadnej dodatkowej opłaty. Jest dostępny bezpłatnie zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klubowiczów.